Ce ulei folosim la cutia de viteză ? Dar nu există un ulei universal care să meargă la toate cutiile de viteză ! Uleiul diferă in funcţie de model, perioada de fabricaţie şi dacă cutia de viteză este manuală sau automată
În Europa, desigur, in afară de România, există in cărţile de intreţinere a autoturismelor felul uleiurilor necesar maşinii respective. Sunt scumpe, după bugetul nostru, dar bune. Apare insă intrebarea : a trecut perioada de valabilitate ? Nu cumva uleiul işi deteriorează proprietăţile ? De unde putem ştii că nu este contrafăcut uleiul care este pus de către mecanici ?
Recunoaşterea uleiului contrafăcut
– uleiul este mai puşin consistent ,pierzându-şi astfel proprietăţile ;
– ambreajele patinează uşor (abia sesizabil) ;
– creşterea gradului de particule in suspesie ;
– starea uleiului din cutia de viteze automată (culoare şi miros).
Societatea Tractare Auto gratuită in Bucureşti oferă ulei de calitate pentru a se păstra cât mai mult timp in stare bună de funcţionare cutia de viteze
Uleiului din cutiile de viteze automate trebuie înlocuit la anumite intervale (de la 30.000 km – 60.000 km).
De ce schimbarea uleiului e bine să fie făcută la Societatea Tractare Auto gratuită in Bucureşti?
Răspunsul pare simplu la prima vedere, dar tocmai aceste motive diferenţiază Societatea Tractare Auto gratuită in Bucurtşti de celelalte firme cu acelaşi pofil:
– operaţiunea este făcută de mecanici ce au făcut specializăi in Anglia, Germania şi Danemarca, cunoscători a celor mai mici detalii a modului de funcţionare a cutiei de viteze. De exemplu, la VW Passat se foloseşte un dispozitiv ce se conectează la CV aut, pornindu-se motorul astfel incât temperatura să ajungă la temperatura de regim la care să fie stabilit nivelul optim de funcţionare ;
– mici secret pe care vi le dezvăluim cu dragă inimă : referitor la supapa de descărcare de sub filtrul de ulei, se recomandă intinderea arcului cu câţiva mm ;
– Societatea Tractare Auto gratuită in Bucureşti oferă MOLYSLIP 2001 G(ear) – Aditiv pentru uleiul cutiei de viteze şi al diferenţialului
– Aditiviul 2001 G are rolul de a reduce frecarea mecanică, de a elimina supraincălzirea şi de a proteja motorul in situaţia pierderilor de ulei;
– 2001 G reduce şi costurile de intreţinere periodică a pieselor şi o scădere cu 25% a ratei de uzură; MOLYSLIP 2001 E(ngine) – Aditiv pentru ulei de motor diesel sau benzină.
– Reduce uzura şi temperatura, imbunătăţind performanţele motoarelor şi reduce consumul de combustibil între 5 şi 11% a consumului de combustibil;
– Reduce efortul mecanic al motorului, precum şi căldura excesivă degajată de acesta
Majoritta mecanicilor auto improspăteată doar uleiul parţial,.deşi desfac buşonul, dar nu se evacuează din cutie mai mult de ~ 50% din capacitate, restul de ulei ramânând in canalizaţi şi convertizor) şi în filtrul de ulei al cutiei, determinând distrugerea semeringului de la arborele de intrare in cutie.
Dar specialiştii din cadrul Tractare Auto gratuită in Bucureşti face mai îni diagnosticul stării cutiei de viteze automate şi eliminarea totală a uleiului după caz: dacă e limpede, atunci nu îşi are sens schimbarea lui totală, dacă e tulbure, intâi se verifică instalaţia, apoi se inlocuieşte.
Uleiul oferit de către Tractare Auto gratuită in Bucureşti pentru cutia de viteaze vă asigură drumul iubirii spre tărâmul visurilor!