Category - Parteneri

Articole in engleza – Citeste ceea ce iti place

De cate ori nu ti-ai dorit sa citesti articole in engleza? De cate ori nu ai vrut sa vezi ceva diferit? De multe ori se intampla sa vrem sa citim si autori strain, insa cand vine vorba sa cumparam o carte care costa mai mult de 100 RON, simtem o constrangere mult prea puternica, si ne intrebam daca investitia chiar se merita.

Insa ce este de facut? Putem desigur sa renuntam la idee, si sa ne intoarcem la cartile in romana, la revistele ieftine si la rutina obisnuita. Sau, am putea sa incercam sa gasim o alternativa. Eu unul, asta am facut. Am incercat sa aduc ceva nou, inovator si disponibil tuturor. Am deschis un blog cu continut atat in romana cat si in engleza. Si pentru ca eram sigur ca nimeni nu va fi atras de articole scrise in engleza de un roman, am facut tot posibilul si am adus scriitori straini. Iar acum, toate articolele in engleza sunt scrise fie de o draga prietena din Kenya – Anita Doreen, fie de un bun prieten care a calatorit peste tot in lume – Andrei Serban.

Blogul este unul simplu, a carui tel este sa aduca continut zilnic, care sa fie pe placul tuturor. Fie ca scriem despre stiri din intreaga lume (noul Papa), sau despre evenimente care au avut loc sau trebuie sa inceapa (general motor show), ori despre sfaturi practice (makeup trends), noi ne dorim sa va aducem la curent cu ceea ce este nou si important.

Articole in engleza despre masini

articole in engleza pe dankezoneDaca vreti sa incercati ceva fresh si racoritor, intrati pe DankeZone si nu uitati sa comentati. Vom fi mai mult decat recunoscatori si receptivi la toate parerile si sugestiile voastre. Puteti de altfel sa vizitati si pagina de Facebook a site-ului.

Va asteptam cu un Like, daca va place sa cititi articole in engleza, iar noi va vom spune „Danke!” (multumesc in germana).

zp8497586rq

Laptopul meu

resuscitare laptopLaptopul meu, cu siguranta si laptopul tau. Fiecare dintre noi are un laptop, iar fiecare laptop isi are povestea lui. M-am gandit sa va prezint o poveste generalizata a laptopului meu, laptopului tau sau laptopului oricaruia dintre noi.

Povestea laptopului ranit

Ametit si fara vlaga, laptopul este chinuit de paletele de racire ale coolerului si zdrobit cu milioane particule de praf ce-l supun la o incalzire de peste 80 de grade. Sfasiat de caldura, el, laptopul ranit, ajuns la stadiul de inconstienta, isi pierde cumpatul si se resteaza, precum o palma luata peste fata ce te face sa uiti ce-ai facut un ultimile 2 minute.

Nepasator si nemultumit, stapanul se intreaba ce a patit „lenesul laptop” care este tot mai ingreunat pe zi ce trece cu informatii violente precum Cavalerul RADE TOT denumit si Virusul Informatic, si asta n-ar fi nimic pe langa rutina zilnica de vizitare a site-urilor PORNO pe care stapanul isi incumeta privirile (…)

Ajuns spre patul de moarte, stapanul isi ia laptopul in brate si solicita ambulanta (tel ambulanta laptop 0721049875) catre internarea acestuia (spitalul de vindecari si resuscitari SLB  – servicelaptopbucuresti.ro). Odata ajuns in laboratorul tehnicianilor, laptopul este resuscitat de specialisti, acordandu-i stapanului un verdict initial pe loc, iar unul final dupa circa 24-48h.

Service laptop bucuresti universitate

service laptop bucurestiReparatii laptop | Service laptop bucuresti Universitate – 5 minute distanta de metrou Piata Romana, Piata Unirii.
Service laptop bucuresti fiind situat in centrul bucurestiului, este menit pentru a usura deplasara clientului.
Laptopul iti da batai de cap ? Se blocheaza, nu mai porneste sau nu-ti mai afiseaza nimic pe display ? Vino acum cu laptopul la service-ul nostru si noi iti vom pune laptopul pe picioare.

Reparatii laptop Bucuresti- preturi competitive

Va garantam un pret benefic pentru interventia asupra laptopului dvs. Oferim garantia oricarei interventii.
Telefon 0721 049 875 / 0763 644 629

Adresa: Str. Doamnei nr. 17-19 – Sediul este momentan indisponibil. Celalalt sediu poate fi regasit pe site-ul http://servicelaptopbucuresti.ro – Str. Vintila Mihailescu Nr.7 – 2 minute metrou Crangasi

Agentie hostess Bucuresti

diamon clubCa sa devi o dansatoare night club in strainatate iti trebuie doar curaj, look care sa te scoata in evidenta,iar cu ajutorul agentiei de hostess din Bucuresti visul tau este ca si realizat.

Job de entertaiment

Cu ce se ocupa o agentie de hostess ? Luam exemplul agentiei Crazy Love Italy care angajeaza dansatoare nightclub pe baza de contract fara nici un fel de cost.

Un plus de imagine este atu-ul catre succes.

Mai multe detalii legate de o agentie de hostess din bucuresti, puteti gasi pe site-ul www.crazy-loveitaly.com sau telefonic la 0040.721.717.645 – CV-urile se trimit la marius7072000@yahoo.com

P.S. limbile straine va avantajeaza si nu se percep comisioane.

TIMPUL – prieten sau dusman in afaceri

Timpul are un rol extrem de important atât în negocieri cât si viaţa de zi cu zi. Consider că este util să respectăm anumite reguli, în raport cu timpul, pe care nu le luăm în considerare de obicei, deşi ne sunt de un real folos. Este important să ştim cum să fim eficienţi în raport cu timpul şi cum să îl manageriem astfel încât să nu ne suprapunem cu sarcinile care le avem de îndeplinit. Ştiind că timpul este foarte important m-a încântat ideea de a studia diferite strategii raportate la timp în viaţa de zi cu zi, având în vedere faptul că m-am confruntat cu probleme de acest gen. Ştiind că răbdarea este unul dintre punctele forte ale unui negociator am fost interesată să aflu care sunt manevrele de comprimare sau dilatare a timpului în negocieri, atât pentru managerii români cât şi pentru cei străini.

Un negociator bun ar trebui sǎ-şi stabileascǎ strategii corespunzatoare ȋn funcţie de partea adversǎ şi, în acelaşi timp, sǎ înţeleagǎ strategiile partenerilor pentru a-şi alege cǎile promovǎrii propriilor obiective şi regulile pe care sǎ le impunǎ în negociere. Dacǎ strategia este stabilitǎ prea amǎnunţit şi rigid, iar negocierile iau o întorsǎturǎ neaşteptatǎ, ea nu va mai da rezultate pozitive

Trebuie să ne ghidăm după maxima a lui Murphy: „Ce poţi face azi, nu lăsa pe mâine ci pe poimâine, poate nu va mai fi nevoie”. Aşa este şi cu timpul, cu cât îi laşi timp de gândire mai mare partenerului de negocieri, cu atât probabilitatea de a-l convinge scade. E posibil ca între timp să se întâlnească cu altcineva care va folosi timpul în favoarea lui sau pur şi simplu se răzgândeşte şi nu mai cumpără deloc. Un sfat bun de luat în considerare este că trebuie să dăm dovadă de maximă eleganţă în folosirea presiunii timpului. Dacă forţăm prea mult, este clar că tehnica nu va avea efect, ba din contră.

Pentru a scăpa de capcana limitelor de timp, în decursul negocierii, fiecare trebuie să îşi stabilească care este limita de timp impusă de organizaţia pe care o reprezintă, dacă acele limite sunt reale şi care este limita ce presează partenerul.

Pe parcursul negocierii, realitatea îşi spune de cele mai multe ori cuvântul, procesul în cauză fiind o trezire la adevăr:

–          Cumpărătorul are nevoie de timp pentru a accepta gândul că va trebui să plătească un preţ mai mare decât cel pe care şi-l planificase, în timp ce vânzătorului îi este necesar acest timp pentru a gândi sau pentru a accepta scăderea preţului. Nu degeaba în popor se spune “timpul aduce lucrurile încetul cu încetul” sau “timpul rezolvă totul”;

–          Acordându-i timp de acceptare, partenerul va fi mult mai receptiv la noile condiţii impuse, la ideile, la punctul de vedere a celorlalte părţi, având posibilitatea să se obişnuiască cu noua situaţie.

Unul dintre cele mai importante elemente care influentează alegerea strategiei este timpul disponibil. O  afacere ce trebuie încheiatǎ rapid va avea o altǎ strategie faţǎ de cazul în care nu exista presiunea timpului..

Studiind strategiile urmate de cǎtre marii negociatori de succes, aş vrea sǎ scot în evidenţǎ faptul cǎ ei au izbândit şi au ajuns pe cele mai înalte culmi economice datoritǎ eficienţei şi eficacitǎţii de care au dat dovadǎ. Ei au ştiut sǎ comunice foarte bine cu angajaţii lor, au ştiut cum sǎ-i motiveze şi cum sǎ gândeascǎ mǎreţ în tot ceea ce au dorit sǎ realizeze.

Ȋn urmǎtoarele rânduri voi menţiona câteva strategii urmate de marii negociatori de succes, reprezentativi pentru modul în care şi-au urmărit şi atins obiectivele propuse în timp util.

Donald Trump – unul dintre cei mai faimoşi negociatori din lume, ne nvaţǎ prin intermediul cǎţilor sale, cum sǎ consolidǎm o atmosferǎ de prietenie şi de încredere în relaţiile cu partea adversǎ, în cadrul negocierilor, cum sǎ folosim ȋn avantajul nostru timpul, termenele finale şi impasurile, şi cum sǎ recurgem la tactici psihologice de negociere.

Donald Trump şi Bill Zanker (Preşedinte/Fondator al The Learning Annex) – dezvǎluie secretele care permit gȃndirea şi acţiunea în stil MARE, pentru a atinge succesul. Potrivit lor, cel mai important lucru este sǎ gândim tot timpul pozitiv atât ȋn afaceri cât şi ȋn viaţa de zi cu zi. Fiind un negociator de succes, Donald Trump ştie foarte bine cum sǎ foloseascǎ timpul ȋn favoarea lui, ca şi strategie de negociere. Ȋn cartea intitulatǎ “Gȃndeşte bine şi în stil mare în afaceri şi viaţǎ”, strategiile pe care ni le prezintǎ ȋn diferite exemple sunt atat strategii de comunicare cât şi strategii de presiune sau constrângere, fiecare în parte fiind adaptatǎ situaţiei. El ne îndeamna sǎ fim flexibili, sǎ ne adaptǎm situaţiei astfel ȋncât negocierea sǎ se încheie de partea noastrǎ, adoptând o strategie de competiţie. De asemenea, subliniază că trebuie sǎ ne focalizǎm pe ceea ce urmǎrim noi de fapt în timp util. Dacǎ partea cu care ne confruntǎm nu e prea încântatǎ, sǎ nu insistǎm prea mult, pentru a nu pierde timpul în folosul ei. Succesul milionarului s-a bazat pe stilul sǎu competitiv.

Angela Creţu, a ocupat pozitia de director general al Avon Romania aproape cinci ani, timp în care a aplicat strategii de diferenţiere bazate pe importanţa temporală. A promovat inovaţia în strategia de creştere a companiei şi a creat un model de business competitiv. A ştiut cum sǎ repoziţioneze compania, printr-o diferenţiere clară faţă de ceilalţi jucători de pe piaţă în scurt timp, şi să redirecţioneze resursele către ariile cele mai productive. A început să lucreze în cadrul Avon ca director de zonă în orasul natal Constanţa, iar la sfârşitul lui 2007 a fost desemnatǎ sǎ conducǎ operaţiunile producǎtorului de cosmetice ȋn Europa de Sud-Est.

            Bill Gates – cel mai bogat om din lume, conduce Microsoft de la 20 de ani. Gates este un fenomen al secolului XXI şi cel mai mare dintre magnaţii ciberneticii. Averea sa este o mărime ce depăşeşte capacitatea de înţelegere a majorităţii oamenilor, tocmai din acest motiv stârneşte o mare curizitate în privinţa marelui lui success.

În 1974 a plecat de la doi oameni, iar în 2002 a ajuns la 40 000 şi la o cifră de afaceri de peste 23 miliarde de dolari anual. Cum a reuşit acest lucru? Întotdeauna a fost orientat pe termen lung şi în acelaşi timp spre rezultate. Muncea tot timpul cu pasiune şi îi placea să motiveze angajaţii. Un stil relaxant, colegial şi o ignorare a ierarhiilor sunt echilibrate de atitudinea orientată spre performanţă și respectarea termenelor. Gates este un concurent de temut, în tot ceea ce face caută să câştige şi este un negociator foarte dur.

În situaţii de criză, aceşti magnaţi au ştiut să utilizeze următoarele soluţii pentru a ieşi din impas:

 să scadă costurile;

să reducă preţul;

să menţină acelaşi preţ dar să mai adauge ceva;

 timpul alocat resurselor umane să fie eficient.

Ei rebuie să depună eforturi pentru firmele lor la trei niveluri de planificare:

termen scurt – gestionarea prezentului care ar trebui să cuprindă proiecte legate de înbunătaţirea activităţii de bază;

ermen mediu – aici trecutul trebuie uitat în mod selectiv;

 termen lung – aici ar trebui să intre conceptele pentru viitor.

Numai cu un număr suficient de oameni atent aleşi, întreprinderea îşi poate atinge obiectivele, ala cum au facut şi aceşti mari negociatori de succes

Aceştia sunt câţiva dintre marii negociatori, de la care învăţăm să fim diferiţi cunoscând şi analizând strategiile urmate de ei, prin care au reuşit să ajunga pe cele mai înalte culmi ale afacerilor.

Pentru ca negocierea să ajungă la un punct comun, partenerii trebuie să se adapteze pe cât posibil la cultura celuilalt, astfel încât negocierea să se încheie în folosul ambilor negociatori.